Cautati pe blog ce va trebuie

24 ian. 2016

Cancer vindecat cu spanz

ATENTIE!!!!Administrare interna a spanzului: 1 

g pe  zi de pudra,2 grame la litrul de apa cand 

se face ceai. Intern se

foloseste numai radacina. 3 ml de tinctura in 

multa apa.

Anul trecut, in urma unui control ecografic, mi s-a 
TABLOU PE CERAMICA PICTAT MANUAL, IN RELIEF 98 LEI MINUS 20% - PE BANNER




descoperit pe lobul stang un chist hepatic de 1,2 cm. 

Nemaivrand sa ma operez (am mai avut patru 

operatii), m-am gandit sa incep un tratament 

naturist. Citind articolul aparut in "Formula As" 

despre spanz, m-am hotarat sa fac un tratament la 

Centrul Medical "Dava". In urma consultatiei, am 

primit de la d-l dr. Cristian Boerescu mai multe 

recomandari terapeutice: regimul Oshawa, sucuri de 

fructe si legume, cromoterapie, psihoterapie, plante

 medicinale (printre care si spanzul). Pe tot parcursul

 tratamentului am fost supravegheata foarte strict de

 d-l doctor. In luna decembrie, am facut tomografia

 computerizata cu nr. 2349 din 13.12. 1999, la care 

s-a evidentiat disparitia chistului hepatic, fara alte 

modificari. Va dati seama ce bucurie a fost ca 

tratamentul si lunile mele de eforturi au fost 

incununate de succes! Ii multumesc lui Dumnezeu ca

 m-am vindecat, d-lui dr. Cristian Boerescu si, de 

asemenea, "Formulei As", care are grija de noi, 

cititorii, sa ne puna la curent cu ce s-a mai descoperit

 in medicina naturista.

SITE-URI DE VIZITAT 1. http://plantemedicinaleimagini.blogspot.ro/ 1. http://licitatii-auctions.blogspot.ro/ - MAGAZINE CU PRETURI MICI d. http://www.energeticahidrogenului.blogspot.com -gasiti solutii pentru reducerea consumului de benzina