Cautati pe blog ce va trebuie

24 mar. 2014

fibrom, noduli mamari, chisturi ovariene tratamente naturiste

Preluare de  pe un forum. 
E vorba de discutii despre o doamna din judetul Neamt care vindeca cu tot felul de plante si cataplasme, fibroame, noduli mamari, ciroze hepatice, ovare polichistice, etc. E bine de stiut.

BAZARUL CU DE TOATE 
"O alta prietena de-a mea cu ovare polichistice si menstruatie o data la 3 luni este perfect sanatoasa, iar o alta infertila are un baietel minunat dupa ce medicii din Iasi au facut tot felul de experimente pe ea timp de 13 ani. 
Am mai dus acolo o doamna la 40 de ani cu un fibrom foarte mare care s-a dizolvat si una cu celule precancerigene col uterin care si-a revenit. 
http://plantemedicinaleimagini.blogspot.ro/

Nu are rezultate la cancerul pulmonar, diabet,vitiligo. 
Rezultate bune are la parti moi dupa cum observati si la ciroza hepatica stadiu incipient. 


                     SET DIN ARGINT 98-120 LEI-PE BANNER

Sunt 2 tipuri de tratament 
primul in special pentru sani in care aplica un amestec de rasina cu ceara , untura..Sigur ca nu-mi pot da seama exact ca doar nu mi-a zis secretul.  Amestecul acesta il fierbe 10 ore dupa care il lasa la racit si-l tine intr-un recipient. Se aplica amestecul asta care seamana cu o crema un pic mai densa pe o piele de vitel si trebuia  tinut la piept toata ziua si toata noaptea cu o pauza de o ora. Cataplasma asta costa 200 mii lei si te tine vreo 6 saptamani. 
Al doilea tratament este f simplu dar ingrozitor in acelasi timp. CLICK!!calculator dual core cu monitor cu tot 590 lei
  Amesteca 4 cepe mijlocii taiate marunt cu sfecla data pe razatoare de dimensiunea unui ou de gasca si 4 linguri de untura.Astea le incalzeste f tare si la sfarsit adauga planta uscata si foarte farimitata, planta care nu pot sa=mi dau seama ce este . Amestecul il pune intr-un prosop si ti-l aplica atat de fierbinte cat poti suporta.Eu la inceput nu am simtit nimic.Dupa 2 ore am crezut ca iau foc.Parca aveam mercur in mine..Si tre s-o tii o zi si o noapte dupa care se reincalzeste si se mai tine o zi si o noapte. Ei cam incepe samiroasa ceapa aia asta e problema. Prietena mea a facut-o fara ceapasi a mers , desi femeia zicea ca ceapa deschide porii si e bine de pus. Asta m-a costat 1 mil lei vechi." Nr. de telefon al d-nei Ana Lupescu din Sabasa. 0233269600,Ana Lupescu,Com. Borcea,sat Sabasa,jud. Neamt" SITE-URI DE VIZITAT 1. http://licitatii-auctions.blogspot.ro/ - MAGAZINE CU PRETURI MICI 2. http://aparatecasnicebune.blogspot.ro/ d. http://www.energeticahidrogenului.blogspot.com -gasiti solutii pentru reducerea consumului de benzina